YAZ OKULU ÖĞRENCİLERİNE
ÖNEMLİ DUYURU
1- Yaz okulu kayıtları (09-13) Temmuz 2015 tarihlerinde yapılmıştır. Bundan sonra Otomasyon açılmayacak ve yeni öğrenci başvurusu alınmayacaktır.
2- Ders kaydı süresi içerisinde (09-13 Temmuz 2015) kaydını yapmış, ancak ücretini yatıramamış olanlar, 15 Temmuz 2015 Çarşamba günü mesai bitimine kadar ücretini yatıracaklardır.
3- (09-13 Temmuz 2015) tarihleri arasında ücretini yatırmış, ancak Otomasyondan ders kaydını yapamamış olanlar, 15 Temmuz 2015 Çarşamba günü mesai bitimine kadar, bir dilekçe ile Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığına başvuracaklardır.
4- Öğrenciler; dersin açılmaması veya ders çakışmasından dolayı dersi alamama durumunda, ders bırakma/ders ekleme işlemlerini yapmak üzere, banka dekontunu ibraz etmek suretiyle (20-24) Temmuz 2015 tarihleri arasında Danışmanları ile görüşecektir.
5- Öğrencinin seçtiği dersler (20-24) Temmuz 2015 tarihleri arasında, dekontlar üzerinden ücret kontrolü yapılarak Danışmanlar tarafından onaylanacaktır.
6- Dersin açılmaması veya ders değişikliği yapılması nedeniyle ortaya çıkacak ücret farkları için;
a) Eksik kalan ücret, öğrenci tarafından bankaya yatırılacaktır.
b) Fazla olan ücret iadesi için bir form doldurulması gerekir. Bunun için ayrıca duyuru yapılacaktır.