2024 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Süreci Hakkında
Değerli Öğretim Elemanları,
2024 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği müracaatları, "Akademik Teşvik Başvuru Takvimi" çerçevesinde 02 Ocak 2025 - 13 Ocak 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
Başvuru yapacak öğretim elemanlarımız tarafından;
2024 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvurusu için 01.01.2024 – 31.12.2024 tarihleri arasında gerçekleştirilen akademik faaliyetlere ilişkin “Akademik Teşvik Başvuru Çıktısı”, https://yoksis.yok.gov.tr sayfasından alınmalıdır. YÖKSİS başvurusu tamamlandıktan sonra F.Ü. Akademik Teşvik Sistemi (FUATS) (https://akademiktesvik.firat.edu.tr) üzerinden çevrimiçi olarak 01.01.2024 – 31.12.2024 tarihleri arasında gerçekleştirilen akademik faaliyetlere ait kanıt belgeleri sisteme yüklenmelidir.
YÖKSİS çıktısı ve FUATS sistem çıktısı imzalanarak hazırlanan başvuru dosyası belirtilen tarihlerde, ilgili bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına teslim edilmelidir.
Araştırmacıların öncelikle ilgili yönetmeliği dikkatle incelemeleri ve faaliyetler için yönetmelikte belirtilen hususların şüpheye düşmeyecek şekilde değerlendirilmesine yetecek düzeyde bilgi içeren belgeleri sunmaları esastır.
Yönetmelik hükümleri gereğince, Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu ve/veya Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu değerlendirmelerin tüm aşamalarında gerekli gördüğü hallerde başvuru sahiplerinden akademik faaliyetlerine ilişkin ek açıklama, bilgi ve belgeler talep edebilir. Başvuru sahipleri, söz konusu talepleri yerine getirmekle yükümlüdür.
FUATS Kullanıcı Kılavuz Videosu için tıklayınız.
FUATS Birim Komisyonu Kılavuz Videosu için tıklayınız.
İLGİLİ BELGELER EKTE VERİLMİŞTİR.
Güncellendiği Tarih: 31-12-2024 10:00 |